Handelsbetingelser for PR COMPANY ApS, herunder Bistro Solnedgang
CVR: 43919032 Adresse: Ørnumvej 8, 4220 Korsør (ved Korsør Golfklub)
Website: www.cafesolnedgang.dk
Telefon: 23 93 62 00
E-mail: kontakt@prcompany.dk
Salgs- og leveringsbetingelser
Disse betingelser gælder ved køb af varer hos PR COMPANY ApS, der driver Bistro Solnedgang. Alle aftaler indgås på dansk.
Sådan handler du hos os:
Du kan bestille varer:
- Direkte på vores hjemmeside: www.cafesolnedgang.dk
- Ved at sende en e-mail til: kontakt@prcompany.dk
- Ved at ringe på telefonnummer: 23 93 62 00
Bemærk, at vi ikke leverer ud af huset. Alle ordrer afhentes på vores adresse.
Betaling
Vi accepterer betaling med Dankort, Visa Electron, Mastercard og MobilePay. Beløbet trækkes 3 dage før afhentning. Bestiller du mindre end 3 dage før afhentning, trækkes beløbet med det samme.
Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkluderer moms. Der er ingen leveringsomkostninger, da afhentning sker på adressen Ørnumvej 8, 4220 Korsør.
Særlige betingelser omkring nytår
For vores særlige nytårsmenu gælder, at afhentning sker på dagen, d. 31. december, i tidsrummet kl. 14:00 – 16:00. Det er vigtigt, at maden afhentes i dette tidsrum, da bestillinger, der ikke afhentes, vil blive betragtet som tabt.
Ændring af antal kuverter
Du kan gebyrfrit ændre i antallet af kuverter op til 8 dage før afhentning. Hvis kapaciteten tillader det, kan du forhøje kuvertantallet frem til dagen før afhentning ved at kontakte os, men vi forbeholder os retten til at afvise forespørgsler, der ikke kan imødekommes.
Afbestilling
Du kan annullere din bestilling op til 8 dage før afhentning. Ved afbestilling senere end 8 dage før afhentning vil du blive opkrævet 90% af det samlede beløb.
Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret på bestillinger hos PR COMPANY ApS, i henhold til Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12.
Reklamation
Vi ønsker altid at levere den bedste kvalitet og service. Skulle der opstå reklamationer, bedes du kontakte os hurtigst muligt på kontakt@prcompany.dk, så vi kan håndtere sagen hurtigt. Reklamationer vedrørende afhentede varer skal fremsættes snarest muligt efter modtagelsen.
Forbrugerklager
Er du utilfreds med vores håndtering af en klage, kan du som forbruger kontakte Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme: Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C Email: kontakt@hrt-ankenaevn.dk www.hrt-ankenaevn.dk
Spørgsmål?
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe på 23 93 62 00 eller skrive til os på kontakt@prcompany.dk.